logo

لوله فلکسیبل کومبی

لوله فلکسیبل کومبی

لوله فلکسیبل کومبی یا لوله خرطومی، یکی از محصولات پر استفاده در کانال‌کشی‌ها، از جمله، کانال‌کشی داکت اسپیلت، کانال‌کشی کولر و سیستم‌های تهویه می‌باشد. به دلیل وجود پلی‌استر در لایه‌ی داخلی لوله فلکسیبل کومبی، اصطکاک و افت فشار در آن بسیار کم است و محیط داخلی آن در مقابل رشد باکتری مقاوم می‌باشد. همچنین به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن، جایگاه ویژه‌ای در بین لوله‌های فلکسیبل دارد. البته پیشنهاد می‌شود از این نوع لوله برای کانال‌های برگشت استفاده شود و از دیگر لوله‌های فلکسیبل عایق‌دار برای کانال‌های رفت استفاده کنید. اگر نیاز به اطلاعاتی درباره کاربرد این لوله‌ها دارید، در این مقاله از شرکت تهویه مهر صنعت ما را همراهی کنید.

لوله فلکسیبل چیست؟

لوله‌ فلکسیبل در اصل همان لوله خرطومی است که برای انتقال هوا و سیستم تهویه یا محافظ کابل‌کشی استفاده می‌شود. در گذشته برای این امور از ورق‌های گالوانیزه استفاده می‌کردند که به دلیل آسیب پذیر بودن، عدم انعطاف و سنگین بودن زمان زیادی برای نصب آن‌ها صرف می‌شد. اما لوله فلکسیبل این ضعف‌ها را از بین برده و در سایزها و جنس‌های متفاوت در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اصل لوله‌های فلکسیبل انواع زیادی دارند اما اگر در ساختمان‌ها، سیستم تهویه استانداردی وجود داشته باشد حتما در آن‌ها از لوله فلکسیبل کومبی استفاده شده است‌. شرکت تهویه مهر صنعت انواع مختلفی از این لوله‌ها مثل لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل هوا و لوله فلکسیبل کومبی را با کیفیت عالی تولید می‌کند. برای اطلاع از قیمت این لوله‌ها می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

لوله فلکسیبل کومبی

ساختار و ویژگی‌های لوله فلکسیبل کومبی

کانال‌های فلکسیبل کومبی؛ گالوانیزه، نسوز، مقاوم و بسیار سبک هستند و نصب آن‌ها بسیار ساده است. بدنه آن از جنس آلومینیوم و پلی‌استر و روکش آن یک لایه پی‌وی‌سی می‌باشد.  ساختار این لوله‌ها به گونه‌ای است که مقاومت بسیار زیادی در برابر هر گونه ضربه ناخواسته را دارد. این ویژگی مانع از خوردگی و پارگی آن‌ها می‌شود. علاوه بر آن این لوله‌ها در صورت آتش‌سوزی، گازهای سمی از خود تولید نمی‌کنند. لوله فلکسیبل کومبی در سایزهای مختلف تولید می‌شود و همچنین به دلیل منعطف و سبک بودن مورد استقبال مهندسان و صنایع مختلف قرار گرفته‌ است. هر شاخه کانال فلکسیبل کومبی حدود ۱۰متر طول دارد که برای سیستم‌های تهویه بسیار مناسب است. همین طور  به دلیل مقاومت در برابر محیط‌های اسیدی و بازی در کارخانه‌های صنعتی نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اگر در صنایع خود به لوله‌ فلکسیبل کومبی، لوله فلکسیبل الاستومری ، داکت فلکسیبل و انواع لوله فلکسیبل هوا نیاز دارید، حتما به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه نمایید.

کاربردهای لوله فلکسیبل کومبی

این لوله‌ها کاربرد وسیعی در صنعت و ساختمان سازی دارند. به طور مثال در سیستم‌های تهویه ساختمان‌ها، سالن‌های ورزشی، ساختمان‌ و مجتمع‌های تجاری با کاربردهای متفاوتی نصب می‌شوند. همچنین در خروجی فن‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از کاربردهای دیگر لوله فلکسیبل کومبی می‌توان به کابل‌کشی و محافظت از کابل‌ها در ساختمان‌های مختلف اشاره کرد. انعطاف‌پذیری و قدرت فشردگی بالای لوله تهویه هوا از برند اینفلکس داکت باعث شده تا بتوان از آن‌ها در مسیرهای سخت و غیر مستقیم هم استفاده کرد. به همین منظور این لوله‌ها در سایزهای مختلف تولید شده و تهیه‌ی آن‌ها از وب‌سایت شرکت تهویه مهر صنعت به راحتی با خدمات پس از فروش برای شما امکان پذیر است.

مزایای لوله‌ فلکسیبل کومبی

لوله فلکسیبل کومبی مزایا و کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم؛

  • بدنه از جنس بسیار مقاوم نسبت به ضربه و حرارت
  • انعطاف پذیری و قابلیت فشردگی زیاد
  • سطح داخلی صاف و هموار
  • عایق صوتی و عدم اتلاف انرژی و افت فشار
  • برش آسان و نصب و راه‌اندازی سریع
  • عدم ایجاد شبنم در داخل داکت
  • عایق حرارتی در بدنه
  • تعمیر و بازسازی آسان
  • مقرون‌به‌صرفه و عمر مفید بیشتر از سی سال

علاوه بر این مزایا، با سفارش این لوله‌ها از شرکت تهویه مهر صنعت، به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت، این لوله‌ها را با مرغوبیت بالایی دریافت کنید.

لوله فلکسیبل کومبی

خرید لوله‌های فلکسیبل از شرکت تهویه مهر صنعت

شرکت تهویه مهر صنعت با در نظر گرفتن نیازهای خریداران، لوله‌های فلکسیبل را در انواع و سایزهای متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌کند. هر کدام از این لوله‌ها دارای مزایا و ویژگی‌های خاصی هستند. اما؛ از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی لوله فلکسیبل کومبی از برند اینفلکس داکت می‌توان به مقاومت و طول عمر بالای این لوله‌ها اشاره کرد. خرید این لوله‌ها از شرکت تهویه مهر صنعت بسیار ساده و سریع است. همچنین نصب و راه‌اندازی این لوله‌ها به دلیل وزن سبک و انعطاف پذیری زیاد در کم‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. شما می‌توانید با خرید لوله‌های فلکسیبل هوا، لوله فلکسیبل کومبی و انواع داکت فلکسیبل از شرکت تهویه مهر صنعت از خدمات پس از فروش ما استفاده کرده و کار نصب لوله‌ها و یا راه‌اندازی آن‌ها را به نیروهای متخصص و مجرب ما محول کنید. در صورت خرید بدون واسطه و مستقیم شما از سایت شرکت تهویه مهر صنعت، کاهش هدر رفتن هزینه‌ها و زمان شما صورت می‌گیرد. البته قبل از خرید می‌توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان شرکت ما نیز استفاده کنید تا خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

خدمات پس از فروش شرکت تهویه مهر صنعت از دیگر مزایای خرید از این کمپانی معتبر می‌باشد. این خدمات شامل، نصب، راه‌اندازی، تعمیرات و گارانتی می‌باشد. شما می‌توانید در صورت بروز هر مشکلی در زمینه نصب و یا تعمیرات با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

شرکت تهویه مهر صنعت یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده لوله فلکسیبل و یا داکت فلکسیبل هوا می‌باشد. این کمپانی با حدود چهل سال تجربه و بکارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده، در زمینه تولید لوله فلکسیبل کومبی، لوله فلکسیبل رابر ، لوله فلکسیبل الاستومری و انواع لوله فلکسیبل هوا، تلاش می‌کند تا رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت و مرغوبیت زیاد همواره محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان داشته‌اند . تولیدات و محصولات کمپانی تهویه مهر صنعت به دلیل استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و نیروی کار جوان در رقابت با محصولات خارجی همواره پیروز است. شما هم می‌توانید به منظور دریافت مشاوره، اطلاع از قیمت‌ها و سفارش انواع لوله‌های فلکسیبل هوا و کومبی به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *