logo

داکت فلکسیبل هوا

داکت فلکسیبل هوا

در دنیای امروز که تهویه مطبوع و سیستم‌های انتقال هوا بسیار مهم تلقی می‌شوند، کانال‌های انتقال هوا نیز بسیار کاربردی می‌باشند. این کانال‌ها باید بر اساس ویژگی‌هایی که دارند، در فضایی مناسب قرار بگیرند. این تجهیزات مهم، دارای انواع متفاوتی از لحاظ متریال و کاربرد می‌باشند. از این رو؛ شناخت هر یک از آن‌ها می‌تواند شما را در انتخابی مناسب راهنمایی کند. یکی از شرکت‌های تولیدکننده داکت فلکسیبل هوا، شرکت تهویه مهر صنعت است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همواره در رقابت با محصولات مشابه خارجی قرار می‌گیرند. برای آشنایی با داکت فلکسیبل هوا و همچنین شناخت بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت تولیدی این محصول، کافیست چند دقیقه از زمان خود را صرف خواندن این مقاله نمایید.

داکت فلکسیبل هوا چیست؟

داکت فلکسیبل یک لوله برای تهویه هواست که در پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به خاطر ویژگی‌هایی که دارد، در بسیاری از جاهایی که دسترسی به آن‌ها سخت بوده و امکان استفاده از لوله‌های سخت وجود ندارد، به راحتی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

این محصول که در بازار با نام کانال فلکسیبل هوا یا لوله فلکسیبل هوا نیز شناخته می‌شود، برای سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین سیستم‌های سرمایش و گرمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانال‌های فلکسیبل هوا از جنس‌های مختلفی همچون؛ برزنت، آلومینیوم، پی‌وی‌سی، پلی‌اتیلن، پلاستیک، پلی‌استر و… تولید می‌شوند. از این رو؛ هر داکت فلکسیبل هوا دارای ویژگی‌های مخصوص به خود می‌باشد. استفاده از متریال مختلف در تولید کانال‌‌های فلکسیبل هوا باعث شده است تا این محصول از مقاومت بالایی برخوردار شده و در شرایط خاص نیز مورد استفاده قرار گیرد.

انواع داکت فلکسیبل هوا

در حالت کلی؛ کانال‌های فلکسیبلی هوا در دو دسته‌ی بدون عایق و باعایق دسته‌بندی می‌شوند. در میان این دو دسته، کانال‌های فلکسیبل عایق‌دار از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین داکت‌ها می‌باشند. عایق‌هایی که در تولید داکت فلکسیبل هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند، شامل؛ عایق پلیمری و پشم شیشه هستند. عایق‌های پشم شیشه به خاطر معایبی که دارند، کم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این در حالی است که انواع مختلف عایق‌های پلیمری از جمله پلی‌استر، الاستومر، پلی اورتان، فنولیک و… در سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین سیستم‌های سرمایش و گرمایش امروزی استفاده شده‌اند. شرکت تهویه مهر صنعت، با نام تجاری اینفلکس داکت، انواع مختلف کانال‌های فلکسیبل را تولید کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است.

مزایای کانال‌های فلکسیبل هوا از برند اینفلکس داکت

داکت فلکسیبل هوا، کارایی بسیار زیادی دارد. از آنجایی که این لوله‌ها انعطاف‌پذیر هستند، در ارتفاعات زیاد و یا مکان‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت است می‌توانند به راحتی قرار گرفته و نقش خود را ایفا کنند. همین عامل باعث شده است تا کانال‌های فلکسیبل هوا از دیگر کانال‌ها برتری داشته باشند. کانال‌های فلکسیبلی که توسط شرکت بهینه مهر صنعت تولید شده‌اند، وزن کمی داشته و به واسطه قابلیت فشردگی بالا، به راحتی فشرده شده و قابل حمل می‌گردند. این دسته از داکت فلکسیبل هوا مقاومت خوبی در برابر تغییرات دمایی، فشار و حرارت دارند.

کانال‌های فلکسیبل هوا، در سایزهای متنوعی توسط شرکت بهینه مهر صنعت تولید شده‌اند. هر یک از سایزهای تولید شده برای این محصول، کاربرد مخصوص به خود را داراست. در حالت استاندارد، طول داکت فلکسیبل هوا حدود 6 متر می‌باشد. کانال‌های فلکسیبلی از برند اینفلکس داکت، در برابر نفوذ عوامل خارجی دچار آسیب نشده و به راحتی می‌توانند تا مدت زمان طولانی به فعالیت خود ادامه دهند. بدون اینکه از طول عمر و ماندگاری آن‌ها کم شود! این دسته از کانال‌ها به هیچ وجه باعث کندی کار سیستم‌های تهویه و یا سرمایش و گرمایش نخواهند شد.

کانال فلکسیبل هوا، علاوه بر وزن کم، مقاومت بالا، تنوع سایز، متریال خاص، سرعت تولید بالا و انعطاف‌پذیری زیاد، هزینه‌های بسیار کمی برای خریداران به همراه خواهد داشت. از این رو؛ مصرف کنندگان با تامین بودجه‌ای بسیار مناسب و معقول می‌توانند از داکت فلکسیبل هوا جهت انجام پروژه‌های ساختمانی خود استفاده نمایند.

کمپانی تهویه مهر صنعت، بزرگ‌ترین تولیدکننده کانال‌ فلکسیبل هوا

یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده انواع لوله فلکسیبل و یا داکت فلکسیبل هوا، شرکت تهویه مهر صنعت می‌باشد. این کمپانی بیش از 4 دهه است که از متریال درجه یک استفاده کرده و محصولاتی را با کیفیت بالا تولید می‌کند. محصولات تولید شده توسط کمپانی تهویه مهر صنعت، از نظر کیفیت، مرغوبیت و انعطاف‌پذیری، زبا‌نزد بسیاری از افراد و مصرف‌کنندگان شده‌اند. تمامی تولیدات این کمپانی با نام اینفلکس داکت وارد بازار شده و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. از آنجایی که کمپانی تهویه مهر صنعت از دستگاه‌های پیشرفته و نیروی کار جوان استفاده می‌کند، تولیدات آن همواره در رقابت با محصولات خارجی پیروز شده‌اند. برای خرید هر یک از تولیدات و یا محصولات این شرکت در ابعاد و یا سایزهای مختلف می‌توانید به سایت شرکت تهویه مهر صنعت مراجعه نمایید.

مزایای خرید از کمپانی تهویه مهر صنعت

مشاوره رایگان: از مهم‌ترین مزایای خرید داکت فلکسیبل هوا از کمپانی تهویه مهر صنعت، می‌توان به مشاوره رایگان آن اشاره کرد. شما خریداران و مصرف‌کنندگان گرامی می‌توانید با مجموعه ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده نمایید. در حقیقت؛ مشورت با کارشناسان متخصص باعث می‌شود خریدی مطمئن و به‌صرفه داشته باشید.

خدمات پس از فروش: از دیگر ویژگی‌ها و مزایای این کمپانی، خدمات پس از فروش است. خدمات پس از فروش کمپانی تهویه مهر صنعت شامل؛ نصب و راه‌اندازی و همچنین تعمیر و نگهداریِ داکت فلکسیبل هوا می‌باشد. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در کارکرد این محصولات، با ما تماس بگیرید.

گارانتی: گارانتی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین پارامترهای خرید یک محصول اصل محسوب می‌شود. شما می‌توانید در صورت نیاز از گارانتی محصولات خریداری شده خود استفاده کنید.

قیمت مناسب: تولید و عرضه مستقیم انواع داکت فلکسیبل هوا توسط کمپانی تهویه مهر صنعت، باعث شده است دست سودجویان و دلالان از این زنجیره کوتاه شده و محصولات مختلف این کمپانی به صورت کاملا مستقیم و با قیمتی مناسب در اختیار خریداران و مصرف‌کنندگان قرار بگیرند. البته قیمت مناسب، نشان‌دهنده کیفیت و یا مرغوبیت پایین محصولات نیست! کمپانی تهویه مهر صنعت، از متریال درجه یک در تولید انواع لوله‌ها و یا داکت فلکسیبل‌ها استفاده کرده و با دریافت سودی اندک، این محصول را به بازار عرضه می‌کند. از این رو؛ شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب از سایت تهویه مهر صنعت با نام تجاری اینفلکس داکت خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *