logo

لوله فلکسیبل رابر

لوله فلکسیبل رابر

دسته‌ای از کانال‌های فلکسی که برای سیستم‌های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرند، با نام لوله فلکسیبل رابر شناخته می‌شوند. این لوله‌ها دارای عایق الاستومری بوده و به خوبی می‌توانند انرژی را حفظ نمایند. از این رو؛ مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته‌اند. این دسته از لوله‌های فلکسی دارای ویژگی‌های مختلفی بوده و توسط کمپانی‌های متعددی تولید می‌شوند.

اینفلکس داکت یکی از معروف‌ترین و مشهورترین برندهای تولیدکننده انواع لوله‌های فلکسیبل هوا از جمله لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل کمبی، لوله فلکسیبل رابر و… می‌باشد. برای خرید این دسته از لوله‌های صنعتی کافیست به سایت کمپانی تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و محصول مورد نظر را در متراژ و ابعاد مختلف سفارش دهید. در ادامه این محتوا همراه ما باشید تا به خوبی با ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌ فلکسیبل هوا آشنا شوید.

لوله فلکسیبل رابر

ویژگی‌های لوله فلکسیبل رابر

کانال‌های فلکسیبلی رابر دارای عایقی الاستومری هستند که این عایق از ویژگی‌های مختلفی برخوردار می‌باشد. در حقیقت؛ عایق‌های الاستومری علاوه بر اینکه عایق مناسبی برای صدا هستند و صدای دستگاه و یا کانال را به محیط منتقل نمی‌کنند، عایق حرارتی مناسبی نیز می‌باشند. وجود عایق الاستومری در لوله‌های فلکسیبل رابر باعث شده است تا این لوله‌های فلکسی از ایجاد شبنم روی لوله‌ها جلوگیری کرده و در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی داشته باشند. به همین دلیل است که بیشتر افراد برای سیستم‌های تهویه خود از لوله فلکسیبل رابر استفاده می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این دسته از لوله‌های فلکسیبلی که قابل مقایسه با دیگر لوله‌های فلکسی نیست، این است که لوله‌های فلکسیبل رابر هیچ ضرری برای محیط زیست به همراه ندارند و نسبت به دیگر لوله‌های فلکسی از جمله لوله فلکسیبل با عایق پشم شیشه عوارض بسیار کمتری دارند. شایان ذکر است که کانال‌های فلکسی از انعطاف‌پذیری بالا و حجم پایینی برخوردار می‌باشند. حجم پایین، وزن کم، فشردگی بالا و انعطاف‌پذیری منحصر‌به‌فرد لوله‌های فلکسیبل رابر باعث شده است تا این محصول بیش از پیش مورد استفاده افراد قرار بگیرد. اگر بخواهیم به صورت کلی ویژگی‌های لوله فلکسیبل رابر را برای شما بیان کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • عایق حرارتی و صوتی
  • طول عمر بالا
  • انعطاف‌پذیری منحصر‌به‌فرد
  • دوست‌دار محیط زیست
  • حجم کم
  • فشردگی بالا
  • وزن مناسب
  • نصب آسان و سریع
  • ساختار یکپارچه
  • جلوگیری از افت فشار هوا در طی مسیر

اگر به دنبال خرید این دسته از لوله‌های صنعتی و پرمصرف می‌گردید، می‌توانید این نوع لوله‌ها را از کمپانی تهویه مهر صنعت با برند اینفلکس داکت خریداری کنید. کافیست به سایت ما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

لوله فلکسیبل رابر

 

کارآیی لوله‌های فلکسیبل رابر

 

لوله فلکسیبل رابر یا همان لوله‌ فلکسی با عایق الاستومری در شهرهایی که دارای رطوبت بالایی می‌باشند، کاربردی هستند. عایق الاستومری که در این کانال‌ها مورد استفاده قرار گرفته است در برابر رطوبت، حرارت، فشار و صدا از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. به همین دلیل است که استفاده از این کانال‌ها در سیستم‌های تهویه هوا، داکت اسپیلت و دستگاه‌های هواساز از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. ماینر یکی از دستگاه‌هائیست که امروزه در میان مردم باب شده و به میزان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انتقال هوای این دستگاه‌ها نیز از لوله‌های فلکسیبلی رابر استفاده می‌شود. طول لوله‌های فلکسی رابر از برند اینفلکس داکت معمولا 6 متری بوده و در ابعاد مختلفی (4 تا 20 اینچی) تولید می‌شود.

این دسته از کانال‌های فلکسی کم‌کم جای لوله‌های خرطومی را گرفته و در بسیاری از اماکن از جمله سازمان‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید لوله فلکسیبل رابر از برند اینفلکس داکت می‌توانید به صورت مستقیم خرید خود را در سایت تهویه مهر صنعت ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به خرید این لوله اقدام نمایید. ارزانی و کیفیت بالا را از مجموعه اینفلکس داکت بخواهید!

لوله فلکسیبل رابر

خرید لوله فلکسیبل رابر

امروزه در سیستم‌های تهویه و دیگر سیستم‌های گرما و سرما

 از لوله‌های فلکسیبل رابر استفاده می‌شود. این دسته از لوله‌ها به واسطه ویژگی‌ها و کاربردهایی که در این مقاله ذکر کردیم، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده‌اند. کیفیت و مرغوبیت این دسته از لوله‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. از این رو؛ برای خرید لوله فلکسیبل رابر، بهتر است برندی را انتخاب کنید که به قول معروف امتحان خود را پس داده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

از دیگر مواردی که در خرید لوله‌های فلکسیبل رابر باید مورد توجه قرار دهید، سطح مقطع لوله‌ها یا به عبارت دیگر سایز لوله بر اساس نوع پروژه می‌باشد. اینفلکس داکت دارای قطرهای مختلفی از لوله‌های فلکسی بوده و بسته به نوع نیاز مشتری برای وی آماده می‌شود. شما می‌توانید به سایت فروشگاهی تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و نسبت به خرید لوله فلکسیبل رابر، لوله فلکسیبل کمبی، لوله فلکسیبل الاستومری و همچنین دیگر لوله‌های فلکسیبل هوا در اندازه‌های مختلف اقدام نمایید.

قیمت خرید لوله فلکسیبل رابر

از آنجایی که قیمت خرید لوله‌های فلکسی از جمله رابر، پی‌ال، پلی‌استر، کمبی و… در بازار دچار نوسانات قیمتی است، قیمت دقیق هر محصول در سایت‌های فروشگاهی از جمله سایت تهویه مهر صنعت درج نمی‌شود. شما بعد از انتخاب هر محصول در متراژ و ابعاد دلخواه خود می‌توانید با ما تماس گرفته و از به‌روزترین قیمت خرید لوله فلکسیبل رابر اطلاع پیدا کنید. سفارش شما هیچ محدودیتی نداشته و شما می‌توانید هر مقدار را که بخواهید ثبت سفارش کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید. قیمت خرید لوله‌های فلکسیبل هوا از جمله لوله فلکسیبل رابر، لوله فلکسیبل کمبی، لوله فلکسیبل پی‌ال، لوله فلکسیبل پلی‌استر و… با نام تجاری اینفلکس داکت در سایت تهویه مهر صنعت بسیار مناسب می‌باشد. کافیست به سایت ما به آدرس inflexduct.com مراجعه کرده و لوله فلکسی مورد نظر خود را در متراژ و سایز دلخواه سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *