logo

لوله فلکسیبل تهویه

لوله فلکسیبل تهویه

در گذشته برای سیستم‌های تهویه هوا از ورق‌های گالوانیزه استفاده می‌شد. این ورق‌ها به خاطر وزن بالا و همچنین عدم قابلیت انعطاف‌پذیری به سختی نصب می‌شدند. بعد از گذشت چند سال، لوله‌ فلکسیبل تهویه هوا، جای ورق‌های گالوانیزه را گرفت. این لوله‌ها به خاطر ویژگی‌هایی که دارند، از کاربرد بسیاری برخوردار شده و در مدت زمان بسیار کم، در میان مردم محبوب گردیدند. در واقع, می‌توانیم بگوئیم که لوله‌های فلکسیبل، تمامی ضعف‌های ورق گالوانیزه را پوشش داده و امروزه در سیستم‌های تهویه و سرمایش و گرمایش مورد استفاده قرار می‌گیرند. جهت خرید لوله‌ فلکسیبل تهویه می‌توانید به سایت کمپانی تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و خرید خود را به صورت مستقیم از شرکت تولیدی انجام دهید.

لوله فلکسیبل تهویه

لوله فلکسیبل تهویه چیست؟

یکی از انواع لوله‌ فلکسیبل هوا که در انتقال جریان هوا در دستگاه‌های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرند، لوله‌های فلکسیبل تهویه نام دارند. صنایع و شرکت‌های تولیدکننده این ابزار، لوله فلکسیبل تهویه را در انواع و ابعاد مختلف تولید کرده و در اختیار خریداران قرار می‌دهند. چرا که برای مکان‌های مختلف به انواع و ابعاد مختلفی از این محصول نیاز می‌باشد. لوله‌های فلکسیبل تهویه دارای دو نوع عایق‌دار و بدون عایق می‌باشند. نوع عایق‌دار این دسته از لوله‌ها در برابر فشار و حرارت بالا مقاوم بوده و از نشتی و یا خروج هوا جلوگیری به عمل می‌آورد. این دسته از لوله‌های فلکسیبل کاربردهای مختلفی داشته و در سیستم‌های تهویه، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، چلرهای سقفی، دستگاه‌های هواساز و همچنین ساختمان‌های اداری، مسکونی، بیمارستان‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید لوله فلکسیبل مورد نیاز خود را در قطر، سایز و متراژ مختلف از برند اینفلکس داکت خریداری نمایید.

شرکت تولیدی تهویه مهر صنعت

شرکت تهویه مهر صنعت بیش از 40 سال است که با تکیه بر دانش علمی و تجربی جوانان و استفاده از مدرن‌ترین و مجهزترین دستگاه‌ها، به تولید تخصصی انواع لوله و یا کانال فلکسیبل تهویه هوا با نام اینفلکس داکت پرداخته است. خط تولید کمپانی تهویه مهر صنعت قادر است انواع لوله‌های‌ فلکسیبل تهویه هوا، لوله فلکسیبل الاستومری ،  لوله فلکسیبل آلومینیومی، کمبی، PL، ویسکوز، جنرال، رابر، IFD و …  را در ابعاد مختلف (2.4 تا 24 اینچ) تولید نماید. تمامی محصولات و تولیدات این کمپانی برای تاسیسات ساختمانی از جمله ساختمان‌های مسکونی، تجاری، بیمارستان‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب باعث شده است تا محصولات کمپانی تهویه مهر صنعت در رقابت با نمونه‌های خارجی قرار بگیرد. خدمات پس از فروش، از دیگر ویژگی‌ها و مزایای خرید از برند اینفلکس داکت می‌باشد. به همین دلیل است که کمپانی تهویه مهر صنعت، به عنوان اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده لوله‌های فلکسیبل شناخته می‌شود.

مزایای خرید لوله فلکسیبل تهویه از کمپانی تهویه مهر صنعت

لوله‌های فلکسیبل در انواع و ابعاد مختلفی توسط شرکت تهویه مهر صنعت تولید و به بازار عرضه می‌گردند. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود می‌باشد. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای استفاده از لوله فلکسیبل تهویه برند اینفلکس داکت، کاهش صدای فشار موجود در لوله‌ها می‌باشد.  نصب و راه‌اندازی این دسته از لوله‌ها به خاطر وزن سبک، به راحتی و در کم‌ترین زمان صورت می‌پذیرد. شما مصرف‌کنندگان عزیز می‌توانید از خدمات پس از فروش این کمپانی استفاده کرده و کار نصب و راه‌اندازی را به نیروهای متخصص و کارآزموده ما محول کنید. طول عمر بالا از دیگر ویژگی‌هائیست که خریداران را از خرید مجدد و یا پرداخت هزینه‌های اضافی باز می‌دارد.

انعطاف‌پذیری بالا و قدرت فشردگی بسیار خوب این نوع لوله‌ها باعث شده است تا افراد بتوانند از لوله فلکسیبل تهویه برای مسیرهای سخت و غیر مستقیم نیز استفاده کنند. لوله‌های فلکسیبل تهویه از مقاومت بالایی در برابر فشار، حرارت، تغییرات دمایی، سایش، خوردگی و… برخوردار می‌باشند. به همین دلیل است که این لوله‌ها به سرعت جایگزین ورق‌های گالوانیزه شدند. شما به راحتی و در کم‌ترین زمان می‌توانید لوله‌های مورد نظر خود را در ابعاد و متراژ مورد نیاز از سایت تهویه مهر صنعت سفارش دهید. خرید بدون واسطه لوله‌های فلکسیبل تهویه، باعث کاهش بسیار زیاد هزینه‌ها خواهد شد.

انواع لوله فلکسیبل تهویه هوا

کمپانی تهویه مهر صنعت، با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و خریداران، انواع مختلفی از لوله‌های فلکسیبل هوا را در ابعاد و متراژ متنوع تولید می‌کند. همانطور که گفتیم؛ این محصول به دو دسته بدون عایق و عایق‌دار تقسیم می‌شود. در ادامه این قسمت از مقاله به معرفی انواع لوله‌های فلکسی تهویه هوا پرداخته‌ایم:

لوله‌های فلکسیبل تهویه بدون عایق

  • لوله فلکسیبل آلومینیومی: مورد استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع با فشار کم و یا متوسط
  • لوله فلکسیبل تهویه کمبی: مورد استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع با فشار کم و متوسط
  • لوله فلکسیبل ویسکوز: مورد استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع، فضاهای محدود و همچنین کانال‌های شاخه‌ای و انشعابی

لوله‌ فلکسیبل تهویه عایق‌دار

  • لوله فلکسیبل پلی‌استر: مورد استفاده در دستگاه‌های داکت اسپلیت
  • لوله فلکسیبل رابر: استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع
  • لوله فلکسیبل جنرال: مورد استفاده در ساختمان‌های اداری، بهداشتی، مسکونی و…
  • لوله فلکسیبل تهویه PL: مورد استفاده در دستگاه‌های هواساز
  • لوله فلکسیبل IFD: مورد استفاده در چیلرهای سقفی

لوله فلکسیبل تهویه

قیمت لوله فلکسیبل تهویه

لوله فلکسیبل و یا به عبارت دیگر لوله خرطومی، چند سالی است که محبوب شده و مورد توجه افراد قرار گرفته است. این لوله‌ها علی‌رقم ویژگی‌ها و مزایایی که دارند از قیمت مناسب‌تری نسبت به ورق‌های گالوانیزه برخوردارند. شرکت تهویه مهر صنعت از همان ابتدا، شروع به تولید لوله فلکسیبل تهویه و انواع دیگر لوله‌های فلکسیبل عایق‌دار و بدون عایق با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا نمود. از آنجایی که در تولید این دسته از لوله‌ها از مواد و متریال درجه یک استفاده می‌شود، قیمت خرید این محصول نیز به صورت لحظه‌ای اعلام می‌گردد. شما می‌توانید به سایت شرکت تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و بعد از مشورت با کارشناسان متخصص ما، از قیمت لوله‌های فلکسی اطلاع پیدا کنید.

در صورتی که لوله فلکسیبل تهویه را مستقیما از سایت سفارش دهید، قیمت خرید شما به اندازه قابل توجهی کاهش می‌یابد. چرا که با خرید مستقیم از شرکت تولیدکننده، دست دلال از این چرخه اقتصادی کوتاه شده و شما هزینه را مستقیما به شرکت تهویه مهر صنعت واریز می‌کنید. لطفا برای مشاوره رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت لوله‌های فلکسی به سایت اصلی شرکت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *