logo

تولید لوله فلکسیبل پی ال

لوله فلکسیبل پی ال

یکی از تجهیزاتی که در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از اهمیت بالایی برخوردار است، لوله فلکسیبل پی ال می‌باشد. به طور کلی؛ لوله‌های فلکسیبل‌ کاربردهای مختلفی دارند و بر همین اساس در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند که در این مقاله به لوله فلکسیبل پی ال و کاربردهای آن می‌پردازیم. استفاده زیاد از لوله‌های فلکسیبل در صنایعی مثل ساختمان‌سازی، خودروسازی و دیگر صنایع باعث شده است تا کمپانی‌های مختلفی نسبت به تولید این محصولات اقدام کنند. اما؛ چیزی که اهمیت دارد کیفیت، مرغوبیت و طول عمر این محصولات است. یکی از شرکت‌های معروف تولیدکننده انواع لوله‌ فلکسیبل هوا ، لوله فلکسیبل الاستومری و داکت فلکسیبل‌ هوا با مرغوبیت بالا شرکت تهویه مهر صنعت است. برای آشنایی بهتر و بیشتر با لوله‌های فلکسیبل پی ال و همچنین کمپانی تهویه مهر صنعت و خدمات پس از فروش آن، ما را در ادامه این مقاله همراهی نمایید.

لوله فلکسیبل پی ال چیست؟

لوله فلکسیبل پی ال نوعی لوله خرطومی عایقی است. در گذشته برای لوله‌های خرطومی عایقی نسوز خارج از لوله تعبیه می‌گشت تا سیستم‌های تهویه در مکان‌های مختلف تجاری، صنعتی و یا مسکونی دچار آسیب نشوند. اما با ورود دستگاه‌های پیشرفته در تولید لوله‌های فلکسیبل هوا، این نوع لوله‌های پی ال با عایق میانی تولید شدند و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. لوله‌های فلکسیبل پی ال با تمام قطرهای مورد نیاز در صنایع تولید می‌گردند و در پکیج‌های انتقال جریان هوا بکار می‌روند.

لوله‌های فلکسیبل پی ال در سیستم‌های تهویه بسیار کاربردی هستند. وجود عایق‌ها در این نوع لوله فلکسیبل باعث شده در شرایط مختلف محیطی برای سال‌های طولانی بدون خرابی و فرسودگی کار کنند. این لوله‌ها انعطاف پذیر هستند و وجود آن‌ها در سیستم‌های تهویه الزامی است. لوله‌های فلکسیبل پی ال در قطرها و اندازه‌های مختلفی وجود دارند. شرکت تهویه مهر صنعت انواعی از این لوله‌ها مثل لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل هوا و لوله فلکسیبل پی ال را با کیفیت عالی تولید می‌کند. برای اطلاع از قیمت این لوله‌ها می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

لوله فلکسیبل پی ال

ساختار و ویژگی‌های لوله فلکسیبل پی ال

لوله‌های فلکسیبل پی ال از سه لایه تشکیل شده‌اند که در جداره اول آن آلومینیوم و در لایه میانی عایق پلی استر و در لایه آخر نیز فویل آلومینیوم وجود دارد. قطر لوله‌های فلکسیبل پی ال بین 4 تا 20 میلی‌متر می‌باشد و ضخامت فویل و روکش در این لوله‌ها 200 میکرون است. طول شاخه‌های لوله فلکسیبل پی ال که به فروش می‌رسد، شش متری هستند. فنری که در این لوله‌ها بکار می‌رود، دارای ضخامتی حدود یک و نیم میلی‌متر است. در سیستم‌های تهویه در مکان‌های مختلف نیاز به لوله‌هایی متناسب با آن محیط داریم و سایز لوله‌ها باید با ابعاد و قطعات آن سیستم همخوانی داشته باشد. بنابراین؛ هدف از تولید لوله فلکسیبل پی ال قرارگیری در مسیر جریان هوا است و در صورت عدم وجود این قطعه کل سیستم تهویه دچار اختلال می‌شود.

یکی از ویژگی‌های بارز لوله‌های فلکسیبل پی ال، استفاده آن‌ها در شرایط محیطی با دماهای مختلف است. چرا که این محصول توان تحمل دمای منهای 20 تا دمای 110 درجه را دارد. همچنین مقاومت در برابر انواع آسیب‌ها، ضربه و فشار از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این لوله‌ها می‌باشد. فویل آلومینیومی موجود در لوله فلکسیبل پی ال به صورت مارپیچی یک‌دست ایجاد می‌شود و باعث استحکاک بالای این لایه خواهد شد. اگر در صنایع خود به لوله‌های فلکسیبل کومبی، لوله فلکسیبل الاستومری، داکت فلکسیبل و انواع لوله فلکسیبل هوا نیاز دارید، حتما به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه کنید.

مزایای لوله‌ فلکسیبل پی ال

  • این لوله‌ها عایق حرارتی و برودتی و صوتی هستند که به دلیل لایه‌های سه‌گانه از عبور و نفوذ دما و صدای داخل این داکت هوا جلوگیری می‌کنند.
  • انعطاف پذیری بالای لوله فلکسیبل پی ال باعث نصب آسان در مسیرهای پر پیچ و خم می‌شود.
  • وزن سبک و مناسب این لوله‌ها حمل و نصب آن‌ها را آسان می‌کند.
  • مقاومت بالای این لوله‌ها در شرایط محیطی مختلف نیز از ویژگی بارز و مهم آن‌هاست. همچنین استحکام در برابر تعرق، رطوبت و نم آن‌ها را کاربردی‌تر کرده است.

علاوه بر این مزایا، با سفارش لوله فلکسیبل پی ال از شرکت تهویه مهر صنعت، به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، این لوله‌هارا با مرغوبیت بالایی دریافت می‌کنید.

خرید انواع لوله‌های فلکسیبل از شرکت تهویه مهر صنعت

شرکت تهویه مهر صنعت با در نظر گرفتن نیازهای مصرف‌کنندگان ، لوله‌های فلکسیبل را در انواع و سایزهای متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌کند. هرکدام از این لوله‌ها دارای مزایا و ویژگی‌های خاصی می‌باشند. اما از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی لوله فلکسیبل پی ال از برند اینفلکس داکت می‌توان به عایق بودن و مقاومت بالای این لوله‌ها اشاره کرد. خرید این لوله‌ها از شرکت تهویه مهر صنعت بسیار ساده است. همچنین نصب و راه‌اندازی این لوله‌ها به دلیل وزن سبک و انعطاف پذیری زیاد بسیار راحت است و زمان کمی نیاز دارد.

شما می‌توانید با خرید لوله فلکسیبل پی ال از شرکت تهویه مهر صنعت از خدمات پس از فروش ما نیز استفاده کرده و کار نصب و راه‌اندازی را به نیروهای متخصص ما محول کنید. در صورت خرید بدون واسطه و مستقیم شما از سایت شرکت تهویه مهر صنعت از قیمت عالی بهره‌مند می‌شوید. چرا که دست دلالان از فروش این محصول کوتاه می‌شود. البته شما قبل از خرید می‌توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان شرکت ما نیز استفاده کرده و خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

آیا از خدمات پس از فروش شرکت تهویه مهر صنعت اطلاعی دارید؟ یکی دیگر از مزایای خرید لوله فلکسیبل پی ال از شرکت تهویه مهر صنعت، خدمات پس از فروش این شرکت است که شامل: نصب و راه‌اندازی و تعمیرات و گارانتی برای شما می‌باشد. همچنین شما می‌توانید در صورت بروز هر مشکلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

دقت داشته باشید که برای خرید لوله فلکسیبل پی ال حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید تا هم محصول با کیفیتی تهیه کنید و هم از قیمت پایین و خدمات پس از فروش آن بهره بگیرید. به همین منظور ما شرکت تهویه مهر صنعت را به شما معرفی می‌کنیم که با نام تجاری اینفلکس داکت انواعی از لوله‌های فلکسیبل هوا، لوله فلکسیبل الاستومری و داکت فلکسیبل را تولید و با قیمت وکیفیت بی‌نظیر عرضه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *