logo

لوله فلکسیبل ماینر

لوله فلکسیبل الاستومری

لوله خرطومی عایق‌دار یا لوله فلکسیبل ماینر از جمله محصولات پرطرفدار سایت اینفلکس داکت به حساب می آید که افراد از آن در بخش‌های مختلف ساختمان خود استفاده می‌کنند. این لوله‌ها در آلیاژ‌های مختلفی ساخته می‌شوند که در این محتوا به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. در نتیجه؛ برای آشنایی بیشتر با لوله فلکسیبل ماینر، در ادامه این محتوا همراه ما باشید.

اطلاعات تکمیلی درمورد لوله فلکسیبل ماینر

لوله فلکسیبل ماینر به دلیل ویژگی‌های مختلف خود همچون انعطاف پذیری بالا و نصب آسان بسیار مورد استقبال پروژه‌های عمرانی و مسکونی قرار گرفت. کاربرد اصلی این لوله‌ها استفاده در سیستم داکت اسپلیت یا فن کویل بوده و با استفاده از آن می‌توان عمر این دستگاه‌ها را افزایش داد.

سایز استاندارد این لوله‌ها در اندازه‌های 11، 13، 16 تا 48 میلی‌متر می‌باشد. شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را با در نظر گرفتن اهداف خود در یک پروژه، انتخاب کرده و از سایت اینفلکس داکت سفارش دهید. در ادامه‌ی مقاله قصد داریم در مورد بهترین مدل لوله فلکسیبل ماینر و مزایای آن اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

داکت فلکسیبل هوا

لوله فلکسیبل ماینر چیست؟

لوله فلکسیبل ماینر برای تهویه هوای سیستم‌های داکت هوا به کار رفته و از قطعات جانبی این دستگاه به شمار می‌رود. اما به دلیل ویژگی عایق برای حرارت و صدا به یکی از اصلی‌‌ترین قسمت‌های آن تبدیل شده است. این لوله‌ها از هرگونه آلاینده و مشکلات محیطی پاک هستند و به دلیل مقاومت حرارتی بالایشان بهترین نوع لوله‌ها به حساب می‌آیند.

ویژگی‌های لوله فلکسیبل ماینر

  • لوله فلکسیبل ماینر مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و از خروج صدا جلوگیری می‌کند.
  • این لوله‌ها به دلیل داشتن ابعاد مختلف از نظر قطری و وزن سبک، به راحتی درون دستگاه ماینر نصب می‌شوند.
  • محدوده‌ی دمایی آن‌ها بین منهای 30 درجه تا مثبت 110 درجه سانتی‌گراد است.
  • از آنجایی که این قطعه از سه لایه تشکیل شده، می‌تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت نماید.
  • این لوله‌ها فنر مانند هستند و می‌توان از آن‌ها در هر فضایی استفاده کرد.

برای خرید لوله فلکسیبل ماینر با کیفیت و مرغوبیت بالا به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و این محصول را از برند اینفلکس داکت خریداری نمایید.

لوله فلکسی

بهترین مدل لوله فلکسیبل ماینر

با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌های بالا، بهترین مدل لوله فلکسیبل ماینر، لوله فلکسیبل الاستومری است. این لوله از سه لایه مجزا که در یک ساختار یکدست و منظم به هم چسبیده‌اند، تشکیل شده و می‌تواند صدا و هواهای خروجی فن را به راحتی کنترل نماید. در واقع لایه‌های داخلی و بیرونی آن از فویل آلومینیوم و لایه میانی از عایق الاستومری می باشد که ‌‌ترکیب تمام آن‌ها باعث افزایش مقاومت لوله فلکسیبل ماینر در برابر انتقال حرارت و صوت می‌گردد.

این لوله‌ها در سایز‌های مختلف بین 10 تا 15 سانت قابل تولید هستند و به راحتی تا گستره‌ی منفی 30 درجه و مثبت 110 درجه سانتی‌گراد می‌توانند با دمای هوا سازگاری نمایند. این لوله‌ها به دلیل وزن بسیار متناسب به راحتی قابل حمل می‌باشند. همین عامل در نصب آسان آن‌ها تاثیر مثبتی گذاشته است. به علاوه، انعطاف‌پذیری این لوله‌ها در برابر اثرات محیطی بسیار بالاست و می‌توانند در هر جهتی تغییر شکل داده و در همان حالت تعبیه شوند. شرکت تهویه مهر صنعت به شما پیشنهاد می کند تا با خرید لوله‌های فلکسیبل الاستومری از برند معتبر اینفلکس داکت علاوه بر مطمئن شدن از تمام ویژگی‌های بالا تا طولانی مدت از آن‌ها استفاده کنید و تا مدت‌ها نیازی به تعویض آن نداشته باشید.

طریقه نگهداری صحیح لوله فلکسیبل ماینر

استفاده از متریال‌های درجه یک و مرغوب باعث شده تا از آسیب به داخل ساختار لوله جلوگیری شده و استحکام آن در برابر عوامل فرساینده محیطی و طبیعی به حداقل برسد. همین عامل خود به خود در افزایش طول عمر مفید لوله فلکسیل ماینر تاثیر مثبتی می‌گذارد. با این حال، حتما در سال با توجه به تغییرات آب و هوایی به این لوله‌ها سری بزنید تا از میزان مقاومت آن‌ها مطمئن شوید.

فوم الاستومری در لوله فلکسیبل ماینر الاستومری از جنس فوم متخلخل می‌باشد و می‌تواند تا مدت‌های زیادی در برابر حرارت، برودت و صدا واکنش مد نظر شما را نشان دهد. ممکن است گاهی به دلیل دمای خروجی بالا از ماینر، بحث استفاده از پشم شیشه به میان آید که باید به این موضوع اذعان نمود که استفاده از پشم شیشه می‌تواند عواقب زیست محیطی مانند آسیب به افراد و همچنین دستگاه داشته باشد. بنابراین، تنها استفاده از لوله‌های فلکسیبل ماینر برای شما مقدم است. اگر به فکر خرید این محصول در متراژ مختلف هستید، می‌توانید به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و این محصول را از برند اینفلکس داکت خریداری نمایید.

لوله فلکسیبل رابر

لوله فلکسیبل ماینرچه تفاوتی با لوله‌های معمولی دارد؟

لوله‌های فلکسیبل ماینر دقیقا مانند لوله‌های معمولی هستند؛ اما با این تفاوت که یک عایق نیز در ساختار خود دارند. از لوله فلکسیبل ماینر می‌توان برای جلوگیری از استخراج یا ورود موادی که با لوله‌های معمولی به راحتی در هوای محیط آسیب‌پذیر می‌شود، استفاده نمود. به علاوه، ممکن است با استفاده از لوله‌های معمولی، خود را در معرض خطر گازهایی در اثر دمای بالا قرار دهید که در لوله‌های فلکسیبل ماینر به دلیل مقاومت بالایشان امکان‌پذیر نخواهد بود! اگر به فکر خرید بهترین لوله فلکسی ماینر هستید، سفارش خود را در سایت تهوه مهر صنعت ثبت نمایید.

از دیگر تفاوت لوله‌ فلکسیبل ماینر با لوله‌های معمولی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب لوله‌های فلکسیبل ماینر بسیار راحت بوده و با یک مرحله انجام می شود. برخلاف لوله‌های معمولی که این روند تا چند مرحله طول می‌کشد.
  • مقاومت گرما و همچنین طول عمر این لوله‌ها نسبت به لوله‌های معمولی بسیار بالاست.
  • هزینه‌ی نصب و اجرای لوله‌های فلکسیبل نسبت به لوله‌های معمولی بسیار کمتر است.
  • به دلیل قطر کم لوله‌های فلکسیبل ماینر، انعطاف‌پذیری بالایی نسبت به لوله‌های معمولی از خود نشان می‌دهند و می‌توانند در هر محیطی نصب و استفاده شوند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به طور کلی به معرفی لوله فلکسیبل ماینر بپردازیم. این لوله‌ها مهم‌‌ترین چالش برای شرکت‌هایی هستند که به تولید لوله‌های معمولی می‌پردازند، چرا که جنس این لوله‌ها بسیار خوب بوده و به راحتی می‌توانند در برابر گرما از خود مقاومت نشان دهند. اگر هنوز در مورد لوله‌ فلکسیبل ماینر سوالاتی در ذهن خود دارید، می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در سایت اینفلکس داکت به جواب سوالات خود برسید و بهترین مشاوره‌ها را برای نصب راحت‌‌تر لوله‌های فلکسیبل ماینر دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *