logo

لوله فلکسیبل الاستومری

لوله فلکسیبل الاستومری

یکی از ابزارهایی که برای سیستم‌های تهویه هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد، لوله فلکسیبل الاستومری هستند. لوله‌های الاستومری برای عبور هوای گرم و سرد و همچنین شکست صدای دمنده‌ها و یا مکنده‌های ‌هوا از جمله فن کویل، داکت اسپلیت و کولرها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به دنبال خرید این محصول برای انواع وسایل تهویه هوا می‌گردید، لازم است باکیفیت‌ترین آن‌ها را خریداری نمایید تا در طولانی مدت نیازی به تعویض این لوله‌ها نداشته باشید. کمپانی تهویه مهر صنعت از جمله بزرگ‌ترین تولید کننده‌های لوله‌های فلکسیبل در سراسر کشور می‌باشد. این کمپانی قادر است این لوله‌ها را با کیفیتی بالا تولید کرده و به مشتریان و خریداران عرضه کند. اگر می‌خواهید درباره لوله فلکسیبل الاستومری و همچنین شرکت تهویه مهر صنعت بیشتر بدانید، شما را به مطالعه دقیق این مقاله دعوت می‌نماییم.

لوله فلکسیبل الاستومری

لوله فلکسیبل الاستومری

در گذشته برای عایق کردن داکت‌های هوا و لوله‌ها از پشم شیشه استفاده می‌شد. اما امروزه، لوله‌های الاستومری جایگزین پشم شیشه شده و عایقی مناسب برای حرارت و صدا به شمار می‌روند. این لوله‌ها از هرگونه آلاینده و یا عوارض زیست محیطی پاک هستند و این ویژگی یکی از مهم‌ترین خصوصیات این محصول به شمار می‌رود. لوله‌ فلکسیبل الاستومری از سه لایه تشکیل شده‌ است. دو لایه داخلی و بیرونی از فویل آلومینیوم و لایه میانی از عایق الاستومری می‌باشد. این دسته از لوله‌های فلکسیبل در قطرهای مختلف توسط کمپانی تهویه مهر صنعت تولید می‌گردند. لوله‌های الاستومری از مقاومت حرارتی بسیار بالایی نیز برخوردار شده‌اند. اگر قصد خرید بهترین و مناسب‌ترین لوله‌های فلکسیبل الاستومری با قطرهای مختلف را دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم سری به سایت تهویه مهر صنعت زده و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند گردید.

شرکت تهویه مهر صنعت

تا این قسمت از مقاله، شما را به خرید لوله‌های فلکسیبل الاستومری از سایت تهویه مهر صنعت دعوت کرده‌ایم. اما؛ شاید برای شما این سوال مطرح شود که چرا این کمپانی را به شما معرفی می‌کنیم و این شرکت را برتر از دیگر شرکت‌های تولید کننده لوله فلکسیبل الاستومری می‌دانیم؟ کمپانی تهویه مهر صنعت، یکی از بزرگ‌ترین و البته باتجربه‌ترین کمپانی‌های تولید کننده انواع لوله‌ فلکسیبل هوا عایق‌دار و بدون عایق با برند تجاری اینفلکس داکت می‌باشد.

این کمپانی از دانش جوانان در ساخت لوله‌های فلکسیبل استفاده کرده و بیش از 40 سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. در حالت کلی؛ محصولاتی که توسط این کمپانی تولید می‌شوند، در صنعت ساختمان از جمله ساختمان‌های اداری، مسکونی، بیمارستان‌ها و سوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو؛ کیفیت و مرغوبیت لوله‌های فلکسیبل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. در طی 40 سال اخیر، شرکت تهویه مهر صنعت با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، همواره محصولات باکیفیتی را تولید کرده و به هیچ عنوان کیفیت محصولات خود را پایین نیاورده است. به همین دلیل است که انتخاب این شرکت را برای خرید بهترین و مرغوب‌ترین لوله فلکسیبل الاستومری به شما پیشنهاد می‌دهیم!

ویژگی‌های لوله فلکسیبل الاستومری تولید شده توسط کمپانی تهویه مهر صنعت

عایق بودن لوله‌های فلکسیبل الاستومری از صوت، حرارت و برودت از بارزترین مزایای لوله‌های الاستومری از برند اینفلکس داکت، می‌باشند. این لوله‌های الاستومری از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند. از این رو؛ خریداران به راحتی می‌توانند از این لوله‌ها برای مسیرهای بامانع و یا غیر مستقیم استفاده نمایند. لوله‌ فلکسیبل الاستومری با برند اینفلکس از وزن پایین و مناسبی برخوردار شده است. این خصوصیت امکان حمل و جابه‌جایی و همچنین نصب این محصول را راحت‌تر کرده است. شما با خرید این لوله‌ها می‌توانید صدای ناشی از عبور هوا با فشار بالا را تا حد زیادی کاهش دهید. قابلیت فشردگی از دیگر خصوصیات لوله‌های الاستومری می‌باشد. این قابلیت باعث شده است تا شرکت تهویه مهر صنعت به راحتی بتواند لوله‌های فلکسیبل را به صورت تجمیع شده بسته‌بندی نماید.

استفاده از متریال درجه یک و مرغوب در ساخت لوله فلکسیبل الاستومری از برند اینفلکس داکت، از تعرق در داخل ساختار لوله جلوگیری کرده است. در محل اتصال لوله‌های الاستومری به هم، هیچگونه از باکتری، قارچ و یا عوامل بیماری‌زای دیگر وجود نخواهد داشت. از این رو؛ لوله‌های الاستومری اینفلکس داکت بهترین انتخاب برای محیط‌های بهداشتی و درمانی می‌باشند. ضخامت عایق‌های الاستومری که در لایه میانی لوله‌های فلکسیبل الاستومری قرار دارند، بسته به شرایط و محیط مورد استفاده، قابل تغییر می‌باشد. از این رو؛ خریداران می‌توانند لوله‌های الاستومری را در قطرهای متعدد (4 تا 20 اینچ) و همچنین ضخامت‌های مختلف عایق الاستومری از کمپانی تهویه مهر صنعت با برند اینفلکس داکت خریداری نمایند.

لوله فلکسیبل الاستومری

کیفیت لوله‌های فلکسیبل الاستومری

هدف شرکت تهویه مهر صنعت، رضایت مشتریان است. از این رو؛ همواره به تولید محصولاتی استاندارد و باکیفیت پرداخته و در هیچ شرایطی کیفیت محصولات را فدای کمیت نکرده است. این کمپانی از نیروهای جوان کارآزموده، متخصص و فنی در جاری‌سازی سیستم‌های مدیریتی و حفظ و ارتقا شرکت استفاده کرده است. به همین دلیل است که امروزه محصولات تولید شده توسط شرکت تهویه مهر صنعت، از جمله لوله فلکسیبل الاستومری، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت رقابت با شرکت‌های خارجی را دارا هستند. اگر برای تاسیسات ساختمانی به دنبال محصولاتی باکیفیت و درجه یک می‌گردید، خرید از کمپانی تهویه مهر صنعت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

خدمات پس از فروش شرکت

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت، خدمات پس از فروش محصولات است. شرکت تهویه مهر صنعت، خدماتی همچون نصب، راه‌اندازی، نگهداری و تعمیر را برای مشتریان خود ارائه داده است. این خدمات توسط یک تیم متخصص، زبده و کارآزموده صورت می‌پذیرد. مشتریان عزیز با خرید لوله فلکسیبل الاستومری از شرکت تهویه مهر صنعت، می‌توانند از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده نمایند. ارائه خدمات پس از فروش از نصب و راه‌اندازی تا تعمیر، یکی دیگر از خصوصیاتی است که این کمپانی را از شرکت‌های دیگر متمایز کرده است.

قیمت لوله فلکسیبل الاستومری

مجموعه ما به شما پیشنهاد می‌دهد از لوله‌های فلکسیبل الاستومری با برند معتبر اینفلکس داکت برای محیط‌های اداری، تجاری، بهداشتی و مسکونی استفاده کنید. وزن پایین، حجم کم و کارآیی فوق‌العاده از جمله ویژگی‌های این دسته از لوله‌های الاستومری به شمار می‌روند. اگر قصد خرید لوله فلکسیبل الاستومری را دارید، می‌توانید با بهره‌گیری از مشاوره رایگان شرکت تهویه مهر صنعت، از قیمت این لوله‌ها اطلاع پیدا کرده و از کارشناسان برای خرید راحت‌تر، کمک بگیرید. کارشناسان ما در کم‌ترین زمان، مناسب‌ترین نوع و اندازه لوله فلکسیبل عایق را به شما معرفی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *