logo

لوله‌های فلکسیبل هوا

لوله‌های فلکسیبل هوا، یکی از انواع لوله‌ها هستند که در انتقال هوا بسیار کارآمدند. لوله‌های فلکسیبل هوا به خاطر کاربرد گسترده‌ای که دارند از انواع مختلفی تشکیل شده‌اند. این دسته از لوله‌ها از نظر ضخامت، قطر، جنس و اندازه  در دسته‌های مختلفی جای می‌گیرند. در حقیقت؛ تولید کننده‌های این محصول، لوله‌های فلکسیبل هوا را در تنوع بالایی تولید کرده و برای فروش به خریداران و مشتریان عرضه می‌دارند. یکی از این کمپانی‌های تولید کننده انواع لوله فلکسیبل هوا، کمپانی تهویه مهر صنعت با نام تجاری اینفلکس داکت می‌باشد. این کمپانی با تولید محصولات متنوع و باکیفیت، توانسته است نیاز تمامی مشتریان خود را رفع نماید. اگر می‌خواهید با ویژگی‌های لوله فلکسیبل هوا بیشتر آشنا شده و کمپانی تهویه مهر صنعت را بهتر بشناسید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

لوله فلکسیبل هوا

لوله فلکسیبل هوا

در گذشته برای تهویه و انتقال هوا، از ورق‌های گالوانیزه استفاده می‌شد. اما؛ با گذشت زمان، افراد با استفاده از دانش علمی و تجربی خود توانستند محصولاتی را با نام لوله فلکسیبل هوا تولید کنند. این لوله‌ها جایگزین مناسبی به جای ورق‌های گالوانیزه هستند. امروزه به خاطر ساختار منحصر به فرد این لوله‌ها، از لوله‌های فلکسیبل هوا جهت انجام پروژه‌های عمرانی و ساختمانی استفاده می‌شود. در حالت کلی؛ این لوله‌ها در صنایع مختلفی همچون؛ تهویه هوا، صنعت چوب، معادن، کارخانجات، رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مراکز پزشکی و آزمایشگاهی، آشپزخانه‌ها، چاپخانه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. به خاطر کاربرد وسیع لوله‌های فلکسیبل هوا در صنایع مختلف، کمپانی‌های مختلفی اقدام به تولید این دسته از لوله‌ها در ابعاد و جنس‌های مختلف نمودند. در این میان، کمپانی تهویه مهر صنعت، از بزرگ‌ترین و برترین کمپانی‌های تولید کننده لوله فلکسیبل هوا به شمار می‌رود.

لوله فلکسیبل هوا

شرکت تهویه مهر صنعت

همانطور که گفتیم؛ کمپانی تهویه مهر صنعت از جمله برترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع لوله فلکسیبل به شمار می‌رود. این کمپانی بیش از 40 سال است که با تکیه بر دانش علمی و تجربیِ جوانان کارآزموده، فنی و متخصص، توانسته است محصولات خود را با کیفیت بالایی تولید کرده و به رقابت با نمونه‌های خارجی بپردازد. شرکت تهویه مهر صنعت، انواع لوله‌ فلکسیبل هوا را در سایزهای مختلف به بازار عرضه کرده و به نیاز مشتریان خود پاسخ می‌دهد. این کمپانی تمامی محصولات خود را با نام تجاری اینفلکس داکت تولید و روانه بازار کرده است. بی شک نام این برند در فروشگاه‌های تاسیسات ساختمانی به گوش شما خورده است! شما می‌توانید به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و با بهره‌گیری از مشاوره رایگان، مناسب‌ترین لوله‌های فلکسیبل هوا را انتخاب و خریداری نمایید.

لوله فلکسیبل هوا

انواع لوله‌های فلکسیبل هوا که توسط کمپانی تهویه مهر صنعت تولید می‌شوند!

همانطور که گفتیم؛ لوله فلکسیبل هوا کاربردهای متنوعی داشته و بر همین اساس از انواع مختلفی برخوردار شده است.

لوله‌های فلکسیبل هوا بر اساس جنس به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • لوله‌های فلکسیبل هوا برزنتی
  • لوله فلکسیبل کومبی
  • لوله‌های فلکسیبل هوای فویلی آلومینیومی
  • لوله‌های فلکسیبل هوای عایق‌دار IFD
  • لوله فلکسیبل الاستومری
  • لوله‌های فلکسیبل هوای پی‌وی‌سی
  • لوله‌های فلکسیبل هوای ضد سایش
  • لوله‌های فلکسیبل هوای پلی‌استر
  • لوله‌های فلکسیبل هوای پلی اتیلن

ویژگی‌های لوله‌های فلکسیبل هوا از برند اینفلکس داکت

وزن پایین:

یکی از ویژگی‌های لوله‌های فلکسیبل هوا که توسط کمپانی تهویه مهر صنعت تولید می‌شوند، وزن بسیار کم آن‌هاست. این ویژگی باعث می‌شود حمل و جابه‌جایی این لوله‌ها به راحتی امکان‌پذیر شود. علاوه بر این‌ها؛ وزن سبک در نصب و راه‌اندازی راحت‌تر لوله‌ها نیز تاثیر بسزایی دارد.

امکان فشردگی:

از دیگر ویژگی‌های لوله فلکسیبل هوای تولید شده توسط برند اینفلکس داکت، می‌توان به امکان فشردگی و انعطاف‌پذیری بالا اشاره کرد. این لوله‌ها می‌توانند به خوبی فشرده شده و این نشان از نرمی این محصولات دارد. انعطاف‌پذیری بالای این دسته از لوله‌ها به چرخاندن بدون انحراف آن‌ها نیز کمک خواهد کرد.

تنوع بالا در قطر لوله‌ها:

کمپانی تهویه مهر صنعت در تلاش است تا بتواند تمام نیازهای افراد را پاسخ دهد. از این رو؛ لوله‌های فلکسیبل هوا را در اندازه‌های مختلفی تولید کرده است. این کمپانی لوله فلکسیبل هوا را در قطر 80 تا 600 میلی‌متر تولید می‌کند. شما خریداران عزیز می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما مشورت کرده و مناسب‌ترین قطر را خریداری نمایید.

لوله فلکسیبل هوا

حجم بالا:

لوله فلکسیبل هوا اینفلکس داکت از حجم بالایی برخوردار بوده و می‌تواند هوای بسیار زیادی را منتقل کند. از این رو؛ با استفاده از لوله‌های فلکسیبل هوا از برند اینفلکس داکت در سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین اسپلیت‌ها به مشکل نمی‌خورید.

مقاومت بالا:

لوله فلکسیبل هوا اینفلکس داکت از مقاوم حرارتی بالایی نیز برخوردار شده است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند از لوله‌های فلکسیبل هوا برای انواع کولرگازی و سیستم‌های تهویه مطبوع با درجه حرارت مختلف استفاده نمایند. لوله‌های فلکسیبل هوا که توسط کمپانی تهویه مهر صنعت تولید شده‌اند می‌توانند، از دمای 20- تا 250 درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند.

لوله فلکسیبل هوا

کاهش مصرف انرژی:

از دیگر ویژگی‌های استفاده از محصولات برند اینفلکس داکت، می‌توان به کاهش فشار استاتیکی و در نتیجه‌ی آن، کاهش مصرف انرژی اشاره کرد. بنابراین؛ استفاده از لوله‌های فلکسیبل هوا از برند اینفلکس داکت برای سیستم‌های تهویه مطبوع و انواع کولرگازی، باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی نیز خواهد شد.

ماندگاری بالا:

یکی از اهداف شرکت تهویه مهر صنعت، تولید محصولات باکیفیت و حفظ رضایت مشتریان است. از این رو؛ محصولاتی که توسط این کمپانی تولید می‌شوند، از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین؛ لوله فلکسیبل هوا از برند تجاری اینفلکس داکت، علاوه بر دوام و ماندگاری بالا برای خریداران صرفه اقتصادی نیز خواهد داشت.

کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش شرکت تهویه مهر صنعت

یکی از خصوصیاتی که باعث شده است کمپانی تهویه مهر صنعت، به عنوان بزرگ‌ترین کمپانی تولید کننده لوله‌های فلکسیبل شناخته شود، کیفیت بالای محصولات و همچنین خدمات پس از فروشی است که توسط این کمپانی ارائه می‌گردد. استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب در تولید لوله فلکسیبل هوا، کیفیت بالا و دوام و ماندگاری این محصول را در پی داشته است. از خدمات پس از فروش کمپانی تهویه مهر صنعت نیز می‌توانیم به نصب و راه‌اندازی و همچنین نگهداری و تعمیر لوله‌ها اشاره کنیم. علاوه بر این‌ها، تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی نیز می‌باشند. شما می‌توانید با کارشناسان متخصص ما مشورت کرده و انواع مختلفی از لوله‌های فلکسیبل هوا را در جنس، ابعاد و اندازه‌های مختلف از سایت تهویه مهر صنعت خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *